Shop Mobile More Submit  Join Login
Chibi Reno by Mai-cal-kun Chibi Reno by Mai-cal-kun
Haha.. YOU CAN"T GET BETTAH THEN THIS!!!!!
Got it done in and hour and a half. WITH LIMITED MATERIALS!!!!!!!!!
Chibi reno. something im extremly proud of.

Man it was hard.. well 100% Worth it!!!!!!!
SO EAT MY CHIBI RENO PPPPPPPLLLLL!!!!!! XD

Reno (c) Square Enix, FF7 chars.
Chibi Reno (c) MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Add a Comment:
 
:iconruinexx:
RuinexX Featured By Owner Oct 21, 2010
Awesome!
Reply
:iconfunnyscared:
FunnyScared Featured By Owner Aug 26, 2010
Aw !!! >< Kawaï Desu !!
Reply
:iconarty2sheds:
Arty2sheds Featured By Owner Feb 13, 2010
Where is his face?! XD
Reply
:icondasoro:
dasoro Featured By Owner Oct 4, 2009
Awwwww, cute Reno! Although I don't think that I would eat chibi Reno XD
Reply
:iconcasadrat06:
casadrat06 Featured By Owner May 30, 2009
SO CUTE!!! OMG adorable, now I wish I had one to huggle. :)
Reply
:iconspiders-luv-me:
Spiders-luv-me Featured By Owner Apr 19, 2009  Hobbyist General Artist
O..m...g...
Jealous! xD
OMG I LOOOVE THAT!
Reply
:iconillymont:
illymont Featured By Owner Mar 2, 2009
:3


ahhh. amazing.
Reply
:iconblackharuchan:
BlackHaruChan Featured By Owner Feb 18, 2009
THIS IS SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO CUUUUTE XD!!!
Gimme one!!! Gimme gimme *O*
You should sell them...You'd end up being the richest person on earth only because of fangirls XD
Reply
:iconshadowkyatdemon:
ShadowKyatDemon Featured By Owner Oct 13, 2008  Professional Artisan Crafter
well, if you do decide on selling some... let me know. I will so buy one from you. ^.^
Reply
:iconapplejuicealchemist:
AppleJuiceAlchemist Featured By Owner Apr 21, 2008
Is it made out of clay ? Nice job , by the way :3 .
Reply
:iconway2thedawn:
way2thedawn Featured By Owner Mar 25, 2008  Student Filmographer
LOLOMGWTFBBQ

that is so awesum

lol yayness
Reply
:iconmai-cal-kun:
Mai-cal-kun Featured By Owner Mar 25, 2008
lols, thank yous :D
Reply
:iconway2thedawn:
way2thedawn Featured By Owner Mar 27, 2008  Student Filmographer
whut is that stuff NEways?

is it like that foam clay stuff O.o?
Reply
:iconpolarmint:
polarmint Featured By Owner Jan 3, 2008
Cute...haha
Reply
:iconikaranoshima:
IkaraNoshima Featured By Owner Oct 2, 2007
Naww, kawaii! I want it!! <33
Reply
:iconbookworm0492:
bookworm0492 Featured By Owner Aug 25, 2007
*blinks* whats he made out of?
Reply
:iconkirrap2:
KirraP2 Featured By Owner Aug 8, 2007
ATTACK OF THE CHIBIS!!!
lol
tis cute
i wish i could make stuff like dat
Reply
:iconcrystal-the-fox:
Crystal-The-Fox Featured By Owner Apr 27, 2007
Oh! You should sell these things!
My friend would kill for this =] She loves Reno.
Reply
:iconnightmarejunior:
nightmarejunior Featured By Owner Mar 25, 2007
Anyway, I run through your gallery.
You're a genius :worship:
Reply
:iconmai-cal-kun:
Mai-cal-kun Featured By Owner Mar 28, 2007
lol thank you, but i think i'l remake some things in the future ;)
Reply
:iconnightmarejunior:
nightmarejunior Featured By Owner Mar 29, 2007
So, I'll watch you to find out how your geniusness is developing ;)
Reply
:iconmai-cal-kun:
Mai-cal-kun Featured By Owner Mar 29, 2007
I'll Return the favor =D
Reply
:iconnightmarejunior:
nightmarejunior Featured By Owner Mar 25, 2007
:drool: Oh, he's too sexi :P
What about mine? -> CLICK
Reply
:iconmai-cal-kun:
Mai-cal-kun Featured By Owner Mar 28, 2007
Sexy ! XDDD
Oh man, that is just too awesome!!! ^ ^ = Sexy-er!
Reply
:iconnightmarejunior:
nightmarejunior Featured By Owner Mar 29, 2007
But I still want to eat yours :drool:
Reply
:iconmai-cal-kun:
Mai-cal-kun Featured By Owner Mar 29, 2007
Everlasting hunger for chibis?? XDD
Reply
:iconnightmarejunior:
nightmarejunior Featured By Owner Mar 29, 2007
I guess so :drool:
Reply
:iconwhifling:
Whifling Featured By Owner Mar 15, 2007  Hobbyist Digital Artist
I'd buy him ^_^ And then I'd buy your Cloud chibi for my sister. And then I'd think up excuses to get the rest.
Reply
:iconmai-cal-kun:
Mai-cal-kun Featured By Owner Mar 15, 2007
lol! Excuses, Excuses =D
Thanks for the fav btw ^ ^!
Reply
:iconspazzshadow:
Spazzshadow Featured By Owner Feb 15, 2007
T-T it is so beautiful...My eyes they burn from the amazingness -eyes go up in flames-
-whipes away the tears of blood- good work :D
Reply
:iconmai-cal-kun:
Mai-cal-kun Featured By Owner Feb 16, 2007
LOL!!! XDDDDD
Thank you! And i dont think tears of blood are really healthy XDD
Reply
:iconinsaneinku:
InsaneInku Featured By Owner Jan 25, 2007
made from clay??? sweet i wanna make some.
Reply
:iconchoclat:
Choclat Featured By Owner Jan 10, 2007   Photographer
Nya~!! RENO!! He's such a genuis!! He's gonna become president one day. :nod: xD

I like that part where he stops and swings his pole back and it hits that other guy. xP I CRACKED UP AND I COULDNT BREATHE!! And I laugh everytime. xD

:heart:
Reply
:iconsmiling-emo:
Smiling-Emo Featured By Owner Nov 22, 2006
ZOMG!! 1T'Z T1/\/ Y!!!! 1 \/\/4/\/T 0/\/3!!
Reply
:iconninarocksmahsocks:
Ninarocksmahsocks Featured By Owner Nov 14, 2006
LYKE, OMG CHIBI RENO!!!!!
I love Reno!
Reply
:iconadwkokos:
adwkokos Featured By Owner Oct 14, 2006
OMG it's so cute, it's so cute, it's so cute!!! I want a reno chibi!!! How'd you make it??
Reply
:iconmai-cal-kun:
Mai-cal-kun Featured By Owner Oct 14, 2006
haha, thank you so much!!!!!! =D =D Well doesnt everyone want!? =D
Ummmm I just used this modeling clay, and yush... had to use markers to add colour for some parts! @___@
Reply
:iconadwkokos:
adwkokos Featured By Owner Oct 15, 2006
I'm so gonna buy modeling clay!!! When I get some money... Wait, when I get money I have to buy several books, a cd or three, some fabric and a belt... Oh, well, I'll just make my mama give it to me for x-mas :)
Reply
:iconmai-cal-kun:
Mai-cal-kun Featured By Owner Oct 15, 2006
haha ^ ^
Have fun then =D And xmas.. Sooooo far away.. T^T
Reply
:iconmrsyamato:
MrsYamato Featured By Owner Sep 24, 2006
So cute! ^^

What kind of clay did you use?
Reply
:iconchukairi:
Chukairi Featured By Owner Sep 9, 2006  Professional General Artist
that does look mighty delicious!
Reply
:iconmai-cal-kun:
Mai-cal-kun Featured By Owner Sep 10, 2006
XDDDDDDD I noes! XD
Reply
:iconkatiemiyake:
KatieMiyake Featured By Owner Aug 19, 2006
Aww, so cute! ^^
Reply
:iconmai-cal-kun:
Mai-cal-kun Featured By Owner Aug 19, 2006
^ ^ So all of em are cute, huh? =D
Reply
:iconkatiemiyake:
KatieMiyake Featured By Owner Aug 19, 2006
Yeah, pretty much. *dies from cute overload* ^^
Reply
:iconmai-cal-kun:
Mai-cal-kun Featured By Owner Aug 19, 2006
XDDD
^ ^
Reply
:iconkielime:
KieLiMe Featured By Owner Aug 15, 2006  Hobbyist Digital Artist
*steals it* OMG! i want one...
Reply
:iconkielime:
KieLiMe Featured By Owner Aug 15, 2006  Hobbyist Digital Artist
^^ you should make em an sell them hehe
Reply
:iconmai-cal-kun:
Mai-cal-kun Featured By Owner Aug 15, 2006
Well i thought about that but no one replied. XDDDD

Well i dunno, Cause, the original idea was to make these for my girlfriend.

Who isnt anymore =(
Reply
:iconkielime:
KieLiMe Featured By Owner Aug 15, 2006  Hobbyist Digital Artist
aw i sowwys! ill be your girlfriend for a day if u wanna gimme those!

lol im jk but aw that was sweet.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 30, 2006
Image Size
50.9 KB
Resolution
639×543
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,512
Favourites
149 (who?)
Comments
87
Downloads
37
×